22 Mart, 2019

21. Günü nasıl atladım? / 21gün kuralı #22

Aslında bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu, 21 gün kuralının 21. gününde ... Ama yazamadim. Oysa tum gun ve gece aklimdaydi. Hatta 21. guneozel guzel bir yazi yazayim diyordum. Ama yazamadim. Neden mi? Cunku atesim cikti, kafami kaldiramadim ve surunerek yataga gittim. Ve aklimdan hersey ucup gitti. 





Bu hafta havalar pek bir güzeldi. Ben de hemen her spor sonrasi havalara kanip terimin uzerinde sogumasina ve yorgunluguma aldirmadan disarilarda zaman oldurdum. Nerdeyse  dun hariç her gün dışarıdaydım ve ne yazık ki sıcak- soğuk dengesini kuramadım. Uzun yürüyüşler ( spor değil alışveriş) terletti, yordu... Ve sonuç nezle! Şimdi sanki şişmiş gibi hissettiğim tıkalı bir burun, kızarmış gözlerle oturuyorum koltuğumda.  

"Beni hep bu güzel havalar mahvetti "

Dün yazıp 21 günü tamamlayamadım ama bugün yazdığına ve yazmak için içimde istek duyduğuma göre, işe yaradı sanırım diye dusunuyorum. Bundan sonra belli bir plana göre yazmaya devam etmeli. Kafamdalar bir plan, hangi günler ne hakkında yazayım şeklinde ama daha tam oturmadı. Onu bir kesinlestireyim, çok daha düzenli ve dolu dolu yazacağıma inanıyorum. 

Bu arada bu 21 gün kuralı ise yariyor mu gerçekten diye bir kaç sağlama daha yapmayi dusunuyorum. Mesela Instagram'da düzenli yazma alışkanlığı kazanma gibi. Ya da youtubeda kanalımı aktif hale getirme gibi. Ve ya daha bir çok yeni alışkanlık kazanmak için ki daha düzenli daha verimli örgü örebileyim. Gördüğümüz gibi herşey daha çok örebilmek için :))

Neyse 22. günden bu kadar olsun. Haftasonu çok koşuşturma ile geçecek, kızımın okuma bayramı etkinlikleri var. Bu koşuşturma arasında hastalıklar iyice telef etmezse beni yazarım. Hatta aklımda bir kaç fıkır bile var ne yazacağıma dair.

Ben kendime sıcak bir çay yaptım, yazımı bitirip biraz çay ve örgü keyfi yapmak istiyorum izinizle... Kendinize iyi bakın olur mu?

Görüşmek dilegiyle
Share:

26 yorum:

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz