12 Ocak, 2009

Hesap İşi Örtü



Sene başından beri Belmek'in el nakışı kursuna devam ediyorum. Örgüyü ihmal etmemin ve blogumu çok sık güncellemememin nedeni biraz da bu kurs aslında...Harika bir kurs, inanılmaz güzel şeyler öğrendim ve öğrenmeye devam ediyorum. Öğrendiklerimiz arasında basit nakış iğneleri, hesap işi, antep işi ve ajurları, Türkişi gibi nakış teknikleri var.

Öğrendiklerimi ilk olarak hesap işi bir örtüde uyguladım.Örtümün şemasını aşağıda veriyorum. Ben ondan bakarak yaptım.


Hesap işi örtüm bitti, ufak detayları kaldı. Ben de yeni nakışlara başladım.Şimdi Türk işi bir şömentable ve Antep işi bir masa örtüsü ve amerikan servislerini yapıyorum. Çok zevkli tavsiye ederim:)
Hesap işi ile yapılmış bir kaç örneği de Hanımelim'e ekledim...Merak edenler buyursunlar.
Share:

3 yorum:

  1. Oyy, oyyy... Bu süper ötesi bir şey olmuş... Bu işleme çok zordur... Sabır gerektirir. Bu işi yapan çok azdır o yüzden de bu kadar kıymetlidir. Ellerine, gözlerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. TÜRK İŞİNE OLDUM BİTTİM HAYRANIM AMA BİLMİYORUM.NE GÜZEL İŞLER ÇIKAR ŞİMDİ ..ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. çok saolun güzel yorumlarınız için...ben bu sene azmettim Belmekin kurslarına gittim, türkişini hesap işini antep işini öğreniyorum...elimdekileri bitirdikçe sizlere burdan örneklerini sunarım...

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz