05 Kasım, 2011

Yeni Doğan Hırkası

Bu örneği pek seviyorum, hem basit hem de kullanışlı. Gerçi ilk bebeği olacak biri için böyle beylik bir söz pek uygun değil, kullanışlı olup olmadığını Eylül hanım gelmeden bilemeyeceğim :))

Hanımelim'de Banu arkadaşımız birlikte örelim diye eklmişti modeli hemen sıvadım kolları önce ben bir tane ördüm ve açıklamasını ekledim. Biz Kasım ayında diğer bebek modelleriyle birlikte bunu da öreceğiz, siz de uğrayın Hanımelim'e siz de bizimle örün.

Modelin orjinali için Ravelry'e bir bakın ve mutlaka diğer üyelerin ördükelrine de göz atın...Renk ve ip konusudna sizlere yeni fikirler vereceğinden eminim diğerlerinin ördükleri de.

Düğmelerimizi henüz dikmedik, uygun düğme bulamadım aslında, bir ara yanımda götürüp deneyerek alacağım düğmeleri. Bu arada ipim Bravonun Jasper diye bir ipi, çok güzel bir ip, biraz kalın, 4 numara şişle örünce güzel bir hırka ortaya çıktı. rengi pembe gibi çıkmış oysa lilamsı bir rengi var, benim fotoğraflamadaki üstün yeteneğim işte :))
Share:

3 yorum:

  1. Elelrine sağlık..minik eylül güle güle giysin inşaAllah..mutlu bayramlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık,blogunuz çok güzel.zevkle gezdim

    YanıtlaSil
  3. çok guzel olmus canım emegıne sağlık ,bebekler üşümeyecek,sevgıler...

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz