25 Ekim, 2014

Bir fıstıklı şal daha...

Yine kaybolmadan, hazır rehavetten kurtulmuşken yeni bir yazı yazayım dedim. Aslında bu aralar yazı yazmaya ve ya örgülerimle, hobilerimle ilgilenmeye daha çok vaktim var. Neden mi? Çünkü Eylül kreşe gidiyor ve tüm gün bana kalıyor :) Yaşasın ! 

Durum böyle olunca ben de hemen kendimi kurslara verdim. Belmek kurslarına daha önce gitmiştim, bu sefer de hem kırkyama hem de örgü kursuna kayıt oldum. Kırkyama biraz farklı oldu benim için, dikiş bilmeyen biri olarak biraz zorlanıyorum ama zevkli geliyor bana.Bakalım ortaya neler çıkacak, ya da en azından acaba becerebilecek miyim?

Örgü yazdığımda bir çoğunuz "neden örgü, zaten biliyorsun" diye geçirmişsinizdir içinizden. Evet örgü örmeyi biliyorum, oldukça da iyiyim bu konuda ama bana göre öğrenmenin sınırı yok, büyük ihtimalle bu kursta eksik olduğum bazı konularda deneyim kazanacağım, yeni şeyler öğreneceğim. Bana göre iki branşta bana yeni ufuklar açacak, farklı bakış açıları kazandıracak.



Bu arada sizlerle daha önce örmüş olduğum bir modelin tekrarını paylaşmak istiyorum. Fıstıklı şalı daha önce örmüş elimden geldiğince anlatmıştım. Bir tane daha ördüm bu şaldan ve bu sefer şal gibi fıstıklı bir bere ile takım yaptım. Berenin modelini Sevil arkadaşım açıklamıştı bizlere, izni olursa daha sonra sizinle paylaşırım nasıl örüldüğünü. Ben şalı da bereyi de severek ördüm. Şimdi takım olarak Stitchland Dükkan'da satışta. Umarım beğenen ve almak isteyen birileri olur :)




Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz