23 Haziran, 2015

Yaz gelmese de ...

Yaz gelemedi bir türlü :(....

Bu yıl nedense yaz gelemedi, dün öğleden sonra başlayan yağmur neredeyse tüm akşam devam etti, ve sabah kalktığımda gördüğüm kadarıyla gece de yağmış. Haziran ayı bitmek üzere ama hala sıcaklardan yakınmıyorum :P

Yaz gelemese de ben sıcacık güneşin renklerini kullanarak örgülerimde  yazı hissetmeye çalışıyorum...

Turuncu koton ipime çok uygun olan bu güzel çantayı neredeyse bir oturuşta ördüm bitirdim. Fazla büyük bir çanta olmadı, ufak bir şey, hani yazın plaja giderken, içine güneş kreminizi, telefonunuzu, bir kitabınızı atıp yanınıza alabileceğiniz türden.





Bu çantadan örmek isterseniz size buradan şemalarına ulaşabilirsiniz. Örmekle uğraşmam, istediğim renkte sen bana ör gönder derseniz, bana InstagramFacebook ve e- mail adresimden ulaşabilirsiniz.






Yaz için böyle sıcacık renklerle farklı şeyler örmeye devam ediyorum ben...Yenilerini paylaşma dileğiyle, hoşçakalın....
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz