15 Nisan, 2016

Sophie 'nin Evreni

Ben yine aralıklı aralıklı yazıyorum, ama malum dükkan işleri :) Çoğu zaman inanın rutin yapamk istediklerime bile fırsat bulamıyorum. Artı dükkan yokken bile kafamda bir sürü proje ile dolaşan beni şimdi bir düşünün, Pinterest devamlı açık, bir yandan Ravelry bir yandan müdavimi olduğum bloglar.. Yani anlayacağınız projeler projeler projeler....

Bu arada elimde de bir süredir örmekte olduğum siparişlerim var...Bunlardan biri Dedri'nin harika modeli Sophie's Universe... Örmesi inanılmaz keyifli...Oldukça zorlandığım sıralar oldu, ve inanın çok çok sabır ve dikkat gerektiriyor...



Sophie's Universe bir CAL yani Crochet Along, birlikte örülen bir proje...Geçen sen Ravelry'deki rakamlara göre yaklaşık 3500 kişi örmüş...Ben biraz geç başladım örmeye ama sanırım yenilerini de öreceğim...








Ben bu modeli örerken Alize Happy Baby kullnıyorum, tığ numaram; 3 mm

Son durum aşağıdaki resimdeki gibi, hatta üzerine bir kaç sıra daha ördüm, artık battaniyem tam kare...bundan sonra pek fazla çeşitleme yok diye biliyorum.Eğer bir terslik olmazsa haftaya cumartesi diğer tüm ürünlerle birlikte sahibine teslim edilecek.




Sonra da gelsin yeni projeler :)

Share:

6 yorum:

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz