29 Temmuz, 2009

Denizleri aş da gel...

Deniz, deniz, deniz...yeter ki deniz olsun. Ankara'ya ilk geldiğimde bile demiştim ki, "güzel şehir de bir de denizi olsaymış". Dile kolay ege denizinin kıyısında büyümüşüz, kanımıza işlemiş bir kez deniz sevgisi...Hal böyle olunca adında "deniz" geçen bir şal örmek yaraşır bana diye düşündüm :)
Bir önceki yazımda atıf yaptığım becerikli yabancı bloggerlara özenerek de aynı anda 3 şal örme gayretine girdim..buyrun bu da adında deniz geçen yeni başladığım şalım...


Seas shawl
Originally uploaded by ayfalcisi9


Başlama: 28 Temmuz 2009
Bitiş:Kısmet artık
Şiş: 4,5 mm
Yün: Alize Angora Gold (Batik Design)Renk 1891(100 gr)/602 mt
Şema: Ravelry de tabiki!
Share:

3 yorum:

  1. deniz deyince akan sular durur bende bilirsin. ellerine sağlık, harika oluyor. bir an önce bitmişinide görelim. sonrada bana öğret. bir deniz yaptım birde bundan yapayım bari.

    YanıtlaSil
  2. senin yaptığın deniz çok güzel ama buketcim...eline su dökemez kimse :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir şal olacağa benziyor kolay gelsin. Ama Ege'nin kıyısından sonra Ankara'da yaşamak zor olsa gerek. Ben 3-4 kez gezmeye geldim oralara ısınamadım hiç

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz