02 Şubat, 2011

Hanimelim Ankara

Evet Hanimelim olarak ilk buluşmamızı gerçekleştirdik sonunda...Hanimelim'in 3 yaşında olduğunu düşünürsek biraz geç bir buluşma oldu, ama süper oldu...Sanki bugüne, bu üyelerimize hazırlanıyormuşuz da ondan beklemişiz bugüne kadar...Gelemeyen arkadaşlarımız oldu, açıkcası hepsini dört gözle bekledim, belki son anda birileri daha gelir diye ümit ettim. Haklı sebeblerden dolayı gelemediler ama en uygun zamanda onlarla da buluşmayı istiyorum.

Sizlere güzel görünmek için masa masa gezip poz verdik :)) güzel çıkmışmıyız??


Soldan sağa sayıyorum, en öndeki en az yüzü kadar kendisi de güzel bayan nilgün, yani iremsultan, yanındaki genç arkadaşımızda gülo annemiz (!), boynunda yaptıklarından minik bir örneği taşıyan takı sanatçımız nazlı yani nazmucangül, sevilcemiz birçoğunuz kendisini tanımaz ama , en eskilerimizden bebek örgüleri üstadı sevilimiz, yanındaki boy fakiri şahıs ben oluyorum :P ve en sondaki mor tutkusu üzerindeki herşeyden anlaşılan, becerikli mi becerikli (bir çantaya örgülerini doldurmuş gelmiş), bizi tatlı diliyle hemen kendisine bağlayan selcenimiz yani batu-doğu...
Share:

10 yorum:

  1. Selcen hanım, ben hanımelimdeki kullanıcı adımı ve şifremi unuttum
    örgükolik ardaşımla mesaj göndermiştim ama bana geri dönüş olmadı selamlar huriye

    YanıtlaSil
  2. canımcım ben bir arkadaşa gönderidm kullanıcı adı ve yeni şifre ama snanırım sen diye başkasına gitti...canım hemen ilgileniyorum...mail adresini kontorl et, göndermeye çalışacağım şimdi

    YanıtlaSil
  3. canım iyiki gelmişim iyi ki sizi tanımışım lütfen tekrarlayalım

    YanıtlaSil
  4. Sercancığım beni genç olarak bahsetmişsin teşekkür ederim ama nüfus kağıdım hiçde öyle söylemiyor.
    Canısı bu buluşmaları sık sık yapalım çok hoş vakit geçirdik sayende

    YanıtlaSil
  5. sercsncığım,hepiniz çok genç ve çok güzelsiniz güzel olduğunuz için de güzel çıkmışsınız gülen yüzünüz hiç solmassın canımsevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  6. Mükemmelsiniz süpersiniz,biz yokuz aranızda ama olsun sizi öyle birarada görmek de yetiyor..

    YanıtlaSil
  7. Canısı hanımelinden ben acemi Tijen seni resim de de olsa görmek nasip oldu,altın kalpli sercanım Allah sevdiklerinle sana uzun ömürler nasip eylesin inşallah.Kızına da kırkbir kere maşaallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Tijencim, güzle dileklerin için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  8. arkadaşlar bende ankarada ikamet etmekteyim engelli bir bayanım eyer uygun görürseniz bende katılmayı çok isterim .

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz