31 Mart, 2014

Lokken Şal Örmek ya da Örememek ...

Lokken şal Ravelry'de örmek istediklerim listesinde durur ama bir türlü sıra gelmezdi. Aslında Nilgün örerken benden yardım istemese, ve ben onun ördüğünü görmesem yine sıra gelmezdi ya...

Nilgün' e Lokken'in açıklaması gerekir, ben de yayınlandığı dergiye ulaşırım, bir de ben bakayım nasılmış der ve hemen başlamaya karar veririm, süreç böyle gelişir ama bir sorun vardır; ben işin içinden çıkamam, nasıl örülür bu şal diye. Uzun zamandır örgü ören, nice şalların altından kalkan ben bu şalda takıldım. Nilgün imdadıma yetişti, şimdi şalım güzel ve kolay bir şekilde ilerliyor.










İpim Himalaya Anti Peeling şiş no: 4,5

Dün Ulus'taki ihraç fazlası yün yatan yüncüye gittik Nilgün ve Nilay'la, orada görünce kesinlikle 2. Lokken'imi bu iple örmeliyim dediğim bir yün gördüm ve hemen aldım. Şimdi yünlerimi paylaşıyorum yakında ördüğüm şalı da paylaşırım.








Bu yünlere tanesi 1 liradan sahip oldum, yaşasın ihraç fazlası yün satanlar :))

 
Share:

11 yorum:

  1. kolay gelsin canım heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık.haroşanın sadeliğini severim.renkler çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin sercan lokken için benimde iplerim hazır ama nasıl öreceğimi bilemiyorum banada yardım edin dostlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ücretli bir model açıklamayı yayınlayamam ama sanırım bir kaç ipucu paylaşsam bir sorun çıkmaz

      Sil
    2. sercancım ben şu yazılı dönemini geçireyim senden destek isterim canımcım

      Sil
  4. kolay gelsin canım,bende bir tane ördüm bir tane daha örülmek için iplerim hazır ama sıra gelmiyor bir türlü örmesi çok zekli bir şal :))))

    YanıtlaSil
  5. Su gibi çabuk birsin canısı,yanlız ben en çok yün fiyatlarını kıskandım,ah şu gurbetin göz kör olsun,hoş sağlık sorunlarından dolayı öremiyorum ya yinede yün görünce dayanamıyorum.Sevgiler Tijen...

    YanıtlaSil
  6. dergiyi paylasmaniz mumkun mu :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. ulustaki ihraç fazlası satan yüncü ulusun ne tarafında çok özendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ulusta Anafartalar çarşısını biliyorsanız kolay bulursunuz. Anafartalar çarşısının girşinde bir Moda yün var, oradan girin ve yürüyen merdivenlerle bir alt kata inin, hemen o katta yüncüyü göreceksiniz...mutlaka ziyaret edin yolunuz düşerse

      Sil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz