17 Nisan, 2014

Sonunda Başladım...

Herkese merhaba...Havalar bir güzel bir yağmurlu ya tadını çıkarıyoruz bu değişken havaların. Özellikle haftasonları bir hareketli ki sormayın, tüm çocuk parkları ziyaret ediliyor, arada sırada ma-aile piknik havasında zaman geçiriliyor...Yağmurlu havalarsa benim işime yarıyor, evde kalıyoruz ben de fırsat buldukça örüyorum, örüyorum...

Geçtiğimiz hafta ilk Lokenimi bitirdim, hemen buradaki yazımda bahsettiğim yünlerle yeni bir tane başladım ve o da bitti ! Mutlu ediyor böyle modeller beni, hem zevkli hem de çabuk bitiyor :) Henüz gerdirilmediler ve püskülleri takılmadı, onlar da bitsin sizle mutlaka paylaşacağım.

Yeni proejelere yelken açardım bu hevesle ama bu sefer yeni projelere yelken açmadım, açamadım. Elimde bitmesi gereken kelimenin tam anlamıyla yıllanmış işler var zira. Bir çoğunuzun bildiği motif etkinliklerinin motifleri birleştirilecek (hem de 3 ayrı etkinliğin motifleri), bir türlü bitmeyen İskoş şal örülecek ve bir de çok zevkle başladığım ama akibeti kenarda beklemek olan kadife ipten ördüğüm battaniye örülecek. Hal böyle olunca hemen bir liste yaptım, tek tek tüm yarım işlerimi yazdım. Sonra bunu resim dosyası olarak kaydettim. Arkasından masaüstü arka planı olarak kullandım. Şimdi ne zaman bilgisayarın başında otursam (ki nerdeyse tüm gün açıktır, bir yandan örer bir yandan oyun oynar bir yandan Pinterest'i takip eder, arada foruma bakarım), yarım işlerim hep karşımda. Bitirdiklerimin  üzerine bir çizik atıyor yeniliyorum görseli, böylece takibini de yapıyorum. Ve onlar bitmeden yeni bir projeye başlamama sözü verdim kendime ama ne kadar sadık kalırım bilemiyorum.





Gördüğünüz gibi listemde Lokkenlerin üstünde bir çizik var. Sırada 3. battaniye etkinliğinin motifleri var, bugün başladım birleştirmeye, şimdilik iyi gidiyor.Önce bir kriz yaşadım elimdeki yünlerin  rengi uymadı uyanların ise devamını bulmak sorun yaratacaktı. Sonunda Kartopu Flora krem renk yünde  karar kıldım ve başladım.




Motiflerimi beşerli gruplar halinde istifledim, ki istifler bitince mutlu olayım (kendimi gaza getirmek için ne çabalar sarfediyorum görüyorsunuz değil mi? ).




Motiflerimizin yapılışını daha önce bu yazımda anlatmıştım. Birleştirme metodum Join as you go (ördükçe birleştir), bakalım sonuç nasıl olacak? Şimdilik aşağıdaki resimdeki gibi görünüyor. Umarım en kısa zamanda bunun da bitmiş halini paylaşabilirim sizinle.





Ben motiflerime döneyim artık, bitirmem lazım en kısa zamanda , ki yeni bir çok proje beni bekler :))


Share:

8 yorum:

  1. Yarimlari bitirmek ne büyük mutluluk keşke bende bitirebilsem :)

    YanıtlaSil
  2. Hanımelim sayesinde gail şal örünce mutluluktan ölüyordum dayenizde tabi blogunuzu görünce bir tanıdık görmüş kadar oldum dikişe merak sardım şu an acemice işlerim var bloguma bekletim
    Prensesannesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. sana kolay gelsin canım darısı başıma

    YanıtlaSil
  4. Kolay gelsin, sanırım ben üçüncü battaniye etkinliğine katılmıştım ve geçtiğimiz günlerde birleştirme işini tamamlayıp mutlu mesut kullanmaya başladım.

    YanıtlaSil
  5. motifli işler bana hep zor gelir canım sana kolaylıklar dilerim:)kızın nasıl bir ara da onunla ilgili bir yazı yazsan da görsek küçük hanımefendiyi:)))

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin canım aman bana yarım deme aynı dertten muzdaripim...

    YanıtlaSil
  7. kolay gelsin sercan hanımcım son motif etkinliğine bende katılmıştım sonuç nefis oldu gözünüz korkmasın ben çok çabuk hallettim inşallah darısı size

    YanıtlaSil
  8. Merhaba :)

    Motifli battaniye yapıyorum ancak renk değiştirirken kopardığım ipleri nasıl gizleyeceğim bilmiyorum. Bu konuda bir paylaşımda bulunup yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz