25 Nisan, 2015

Yeni bir şal

Herkese merhaba, bu yazım yayınlandığı saatlerde ben memlekete doğru yola çıkmış olacağım. Nasıl heyecanlıyım anlatamam. Bugün biraz hazırlıkla, toplanma ve telaşla geçecek.Sabahtan ütümü yaptım, evi topladım, kahvaltı masası, yataklar felan...Şimdi bir kahve yaptım kendime biraz keyif sonra dışarıda yapmam gereken işlere koşuşturacağım.

Bu keyif sırasında yeni projemden bahsedeyim sizlere. Geçenlerde Nilay ile bir şala başladık biliyorsunuz (blogumu takip ettiğinizi her yazdığımı okuduğunuzu varsayıyorum :p ) . O şalımı bitirdim, biraz maceralı oldu ama bitti. Ütüledim, resimlemek ve sizlerle paylaşmak sonraya kaldı. Bu arada hemen yeni projelere ve elimdeki yarım işlere döndüm. Yeni projelerimden biri ise Nilgün ile şal örmek :) . Bu şal bir çok harika model arasından seçildi, zevkle örülebilecek ve ortaya harika bir şey çıkacak bir şal.




Sizlerde bizlerle birlikte örmek isterseniz şemalar için Nilgün'ün blogunu ziyaret edebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olursa bana, Nilay'a ve ya Nilgün'e yorum bırakın yeter :)

Ben Alize Şal ile başladım bu şala, tığım ise 3 mm . Şimdilik örmesi zevkli, biter bitmez sizlerle paylaşmayı umuyorum...

Görüşmek üzere :)
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz