09 Mayıs, 2015

Geride Kalanlar

Herkese merhaba, sıcak günler başladı gibi...Gerçi Ankara'da ara ara sonbaharı hatırlatan serin ve yağmurlu günler yaşıyoruz ama yine de güneş artık daha sıcak :) Mutluyum sanırım :)

Bir süredir yazamadım, bitmiş bir çok şeyi ve yeni başlayan projeleri de ekleyemedim. Verdiğim bu araya kısa bir memleket ziyareti sıkıştırdım bir de...Hava oldukça güzeldi Didim'de ve Söke'de , biz de doyasıya keyfini çıkardık. Hatta  denize bile girdik :)

Gitmeden önce bitirdiğim Nilay'la beraber ördüğümüz şalı fotoğrafladım size bu yazımda. Şemaları Nilay'ın blogunda...Ben Sanayi Han'dan aldığım yünle ördüm bu şalı, sonuç bence oldukça hoş oldu. Şalı örmek de hem zevkli hem de kolaydı, Japonların harika şemaları sayesinde kolaycacık bitiverdi desem yeridir.








Yaz akşamları için uygun tiril tiril bir şal oldu ...Omuzlarınızı hafifçe örtecek, şık bir şal...





Şimdi elimde bir siparişim var, biran önce bitirsem rahat edeceğim, zira örülmeyi bekleyen bir çok şey var...Bu sıralar tığ işi şal örmek çok hoşuma gidiyor.Şimdiden bir kaç model belirledim, yünler, tığlar bile hazır sadece elimdeki siparişi ve ufak tefek yarım işleri bitirmem gerek....

Yakında görüşmek üzere, yeni projelerle...






Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz