27 Eylül, 2011

Eylül'ün Oyuncak Ayısı :)

Uzun zamandır amigurumi örenleri gıpta ile takip ediyor sadece "ah keşke ben de örebilem " demekten öte geçemiyordum. Ta ki Eylül bebeğe örebileceklerimi listeleyinceye kadar.
Listeyi tabi her zamanki gibi Ravelry'den hazırladım. Bu ayıcığı görünce hemen listenin en başına attım, ve gözümü karartıp örmeye başladım.

 Bunlar ayıcığımızı oluşturacak

Bunlar kıyafetlerimiz

Açıkcası kolları bedeni örmek kolay ve zevkliydi, kıyafetleri de...Ama sıra dikmeye ve içini doldurmaya gelince işte orada acemiliğim kendini gösterdi :( Zor ve biraz da orjinaline göre başarısız oldu. Ama yine de Eylül bebeğin bir oyuncak ayısı oldu :))



Ve karşınızda Eylül bebeğin oyuncak ayısı :))


Modeli Ravelry'den temin edebilirsiniz. Model Susan Hickson' a ait ve adı  Candy Bear.
Share:

7 yorum:

  1. canım çok güzel olmuş bu ayıcık,Eylül'cük çok severek oynar inşallah..ben de geçen sene ördüğüm oyuncakları kızımın dolabına yerleştirdim,neşeyle oynasın minikler:))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi oyun arkadaşı ve gayet başarılı acaba yapım aşamaları veya şeması varsa yayınlarmısınız şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. filizcim ilk defa örüyorum oyuncak ve ilki eylüle kısmet oldu...inanılmaz keyif aldım, inşallah Allah izin verir de kızlarımız zevkle, sağlıkla oynarlar...

    YanıtlaSil
  4. mihrimahcım ne yazıkki bu ayıcığın tarifini veremiyorum. modlein sahibi ravelry d esatuyor bu ayıcığın tarifni ben de satın aldım, ve satılan bir modelin açıklamsını yapmayı etik bulmuyorum.

    YanıtlaSil
  5. sercancım ellerine sağlık canım bence ilk deneyim demesen anlamazdım çok güzel emeklerine sağlık eylül kızımızda güle güle oynasın

    YanıtlaSil
  6. Ayyy ne kadar şirin ve sevimli olmuş ellerine sağlık canısı çok beğendim Eylül iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  7. elbiselerine bayıldım :) ayıcıkda harika olmuş ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz