06 Şubat, 2012

Battaniye Örüyoruz

Geçenlerde takip ettiğim blogları gezerken Alonenes'in blogunda çok hoş bir etkinliğe denk geldim. Birlikte battaniye örmeye karar vermişler. 12 arkadaş bir araya gelip motif motif battaniye öreceklermiş, ben de katıldım. Bence çok güzle bir etkinlik, daha önce benzerini Hanımelim'de  yapmak istemiş, fakat hem tam olarak nasıl olacağını belirleyemediğimden hem de malum hamilelik durumlarındna başka bir zamana ertelemiştim. Benzer etkinliği özellikle yeni Zelanda'daki depremden sonra tüm dünyada yapmışlar, ve ben de gıptayla takip etmiştim. 
Etkinlikte 12 arkadaş motif öreceğiz. Herkes 20 motif örecek ve ördüğümüz motifler her ay bir arkadaşa gidecek. 12 ayrı kişiden gelen 20 şer motif bir battaniye olacak. İmece usulü battaniye, hatta altın günü gibi battaniye günü :))


 İpleri biraz geç aldım daha doğrusu aldırdım, zira Eylül varken bu soğuklarda dışaır çıkmam imkansız gibi bir şey. İpler cuma elime geçti, dün akşam da örmeye başladım. 20 motifin göbekleri tamam, yavaş yavaş ikinci renkleri örmeye başladım. Ben pek bir heyecanlıyım, umarım güzel bir etkinlik olur :))
Share:

11 yorum:

  1. süper fikir kolaylık diliyorum size

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve anlamlı bir fikir... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir etkinlik..ama herkesin eli birbirini tutmaz ki..sonra motifler düzgün durmaz falan..benim aklım pek almadı bu işi..kolay gele bacım:)

    YanıtlaSil
  4. sercancım süper bişey canımmm bayıldım bu fikre

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsiiiiiiiiiiin.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş bir etkinlikmiş, eğlenceli olacağa benziyor.. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler yorumlarınız için, başladık uamırm sonunu getirebiliriz..
    flizcim el tutmama sorunu için şöyle bir yol bulduk, alonenes bir motif ördü, 13 cm , herkes o büyüklükte motif örecek, örgüsünü ona göre ayarlayacak..umarım sorun olmaz

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım harika olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  9. sercancım kolay gelsin
    Beyaz düğmedekilerin çok çok selamı var

    YanıtlaSil
  10. Sanırım bunlar bana geldi :) çok tuhaf böyle bir etkinlik yapıyor ve birbirimizi tanımıyoruz. Ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  11. evet aslıcım snein için ördüklerim bunlar...umarım düzgün olmuşlardır...şimdiden güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz