30 Mart, 2015

İlk bereler için hazırlık

Herkese merhaba!
Susuz bir haftasonundan çıkınca haftanın ilk günü çamaşır yıkama ile başladı ve sanırım bugün çamaşır yıka - as ile bitecek.Ana hatta arıza (sanırım borular patlamış) olunca cumartesi pazar sular akmadı. Eşim tüm haftasonu "su medeniyetmiş" diye söylene söylene dolaştı evin içinde. Evde su olmayınca biz de kendimizi yağmurun elverdiği ölçüde dışarılara attık (ne ironi değil mi? dışarıda yağmurdan sular seller akıyor evde tısss ). Su olmadığı için ne yemek ne bulaşık ne de temizlik yapıldı ben de bol bol ördüm.

Berelere hala başlamadım (15 gün kaldı ve ben de tık yok :( ) Bol bol yeni başladığım şalı ördüm, son 15 sırasındayım, yakında biter diye umuyorum.

Bereler için hazırlık yaptım ama.Neler mi yaptım? Önce hangi modellerden başlayacağımı belirledim. Yünlerini ayarladım ve şişlerini. Şimdi örmeye hazırım.

İlk öreceğim model Fitted Seed stitch Hat . Bu bereyi Nako Superlambs Special ile öreceğim. 





Sonraki beremiz Winter Waffle Hat . Bu bereyi ise Nako Kış güneşi ile öreceğim






Ve üçüncü beremiz; Christian's Hat . Bu beremizi de Superlana midi ile öreceğim.



Evet efendim yünler ve şişler hazır, modeller belirlendi...Bana ise sadece örmek kalıyor.


Başlıyorum efendim, yakında paylaşmak üzere :)


Share:

1 yorum:

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz