28 Mart, 2015

Yeni Şal ve bere meydan okuması

Herkese merhaba, bugün aynı dün gibi hava yağmurlu Ankara'da...Biraz soğuk ama kışı geride bıraktık gibi...Yağmurlu günlerde yapılacak en güzel şey ya kitap okumaktır ya da örgü örmektir. Ben şimdilik örgü örmekten yana kullanıyorum tercihimi ama her an kitap okumaya da başlayabilirim :)

Bere meydan okumasının modellerine henüz başlamadım. Ön hazırlık kısmındayım, ben kendime meydan okurken size nasıl yararlı olabilirim, bu meydan okumadan siz nasıl kazançlı çıkarsınız bunları düşünüyorum. Bugün sürenin bitmesine 17 gün kaldı ve henüz hiç bir bereye başlamadım. Bu arada blogumun sağ tarafından kalan günleri takip edebilirsiniz, ben oradan takip ediyorum :)

Berelere başlamadığım gibi yeni bir şala başladım. Uzun zamandır arkadaşım Nilay'la ortak bir projeye başlamak istiyorduk. Sonunda bu şala karar verdik.





O benden biraz daha önce başladı, ilk şemayı bitirdi, ben biraz geriden geliyorum ilk şemayı henüz bitiremedim.









Ben daha önce bu yazımda bahsettiğim sarma iplerle örüyorum. İpimin rengi tam çıkmamış ama içinde mavi dalgalanmalar olan turkuaz bir yün. Hafif ışıltıları var. Sonucu merakla bekliyorum. Tığım 3,5 mm örgü tığı.




Siz de bu şalı örmek isterseniz Nilay'ın blogunu ziyaret edin, şemalar Nilay'ın blogunda!




Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz