12 Mart, 2019

Ankara havası/ 21 gün kuralı # 12

Ankara havası iste, sağı solu hiç belli olmuyor. Dün ilkbahardı, bugün sonbahar... Hava soğuk, kapalı hatta yağmurlu. Tüm gün odamda ışıklar açık oturdum, o kadar kapalı hava...

Bu arada farkettim ki sabah erken saatlerde değil, akşam el ayak çekildiğinde, günün yorgunluğu çökmüşken üzerime yazmayı seviyorum. Gün içinde ya mutfak ya evin diğer işleri ile bölünüyorum. Bazen market bazen de keyif için dışarı çıkıyorum ve cikinca nerdeyse tüm günüm bitiyor. Böyle günler de örgü örmeye de vakit bulamıyorum. Ta ki bu saatler gelene kadar. Bu saatlerde Eylül uyumuş oluyor, eşim de televizyonun karşısında günün stresini atıyor oluyor. Ben de elimde örgüm, tablette pinterest açık hem örüyor hem de yeni projeler arıyorum. 




Daha incelerken çok sevdiğim Ravelry'de gelmekti. Oyun ya da o an aklıma ne takiliyorsa  arıyor, modelden modele geziyordum. Simdiyse Pinterest bazen de Instagram.

Bazen aklıma 2000'li yılların başı geliyor. İşimden ayrılmıştım, yaklaşıp bir yıl kadar iş bulamamış evde oturmuştum. O zamanlar bir komşumdan lif örmeyi öğrenmiştim. Sadece kare ve ya yuvarlak lif örebiliyordum, başka model yoktu zira. Internet kullanıyordum ama inanın aklımın ucundan geçmemişti örgü ile ilgili herhangi bir araştırma yapmak, yeni modeller bulmak. Internet o zaman sadece Msn ve oyun demekti benim için:)




Şimdi ise inanılmaz bir başvuru kaynağı. Hemen her şey ile ilgili bir yığın bilgi (yalan yanlış olanlar dahil) bulabileceğimiz bir yer. Hele ki örgü, el sanatları ile ilgili... Arşivimde o kadar çok yapmayı istediğim model, denemek istediğim teknikler var ki omrum yeter mi, bilmiyorum.

Buğu yazım biraz böyle iç dökmek gibi oldu. Soap operalar gibi. Soap operanın bizdeki karşılığı pembe dizi, içi boş sadece zaman öldürmelik. Arada böyle de yazmak gerek sanırım. 

Bakalım yarının yazısı nasıl olacak? Ben de sizin kadar merakla bekliyorum zira, önceden planlayarak değil o an nasil içimden gelirse o şekilde yazıyorum.

Yarın görüşelim o halde :)
Share:

1 yorum:

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz