03 Mart, 2019

Yarım kalan işler / 21 gün kuralı #3

Mutlu pazarlar.
Ankara'da iki gündür hava oldukça güzel, sanki bahar gelecek gibi. Biz dün tadını cikardik kızımla, bugün de planlarimiz var. Dışarı atıp kendimizi park park dolaşmayı düşünüyoruz, sonra belki bir yerlerde yemek yer, kahve keyfi yaparız. Unutmayayım da çantama örgülerimden birini atayım, örerim açık hava da :)
Farkettiyseniz "örgülerimden birini" dedim. Siz ne tıp bir orgucusunuz bilmem ama ben aynı anda bir çok projeyi devam ettiren, bitenlerin yerine mutlaka en az bir tane yeni proje başlayan tıp bir örgücuyum. Asla elimdeki proje sayisi bire ve ya ikiye düşmüyor:(

Dün tüm gün dışarıdaydık, eve gelince çok hoş bir süprizle karsilastim; kargonm gelmiş! Bir sure once basladigim ama ipim bittigiicin yarim kalan ve ne yazik ki ipimin devamini bulamadigim icin bir posete koyup dolabimin dip koselerine kaldirdigim salimin ipi gelmiş!! Iki gün önce nihayet Nako ipliklerinin  online satısı tekrar aktif olmuş ve en güzeli de çok uzun zamandır stoklarda olmayan ipim stokta görünüyordu. Hemen sipariş verdim tabi. Ama haftasonuna denk geldigi için açıkçası kargomu beklemiyordum. Tabi dün ipimi görünce hemen salimi bitirmek için kollarımı sıvadım.

Salım daha önce ordugum bir model. Hatta blogumda da paylaşmıştım. Buradaki yazımda görebilirsiniz bitmiş halini. Son 8 motifim kaldi ve sonra bu salim da bitmis olacak.

Bugun size dunku motifin birlestirmelerini gosterecektim ama ipime kavusunca ne yazik ki onu bir kenara biraktim ve salimi ormeye basladim. Ben de soyle dusundum, daha once sizinle sal motifimi paylasmamisim, niye bugun paylasmayayim ki.



Şalımın ipi Nalo Arya Ebruli, tıgım 3 mm.

Salim asagida semasini verdigim tam motiflerden ve yarim motiflerden olusuyor. Tam motifler orerken birlestiriliyor. Sonra uclara yarim motifler ekleniyor. Su haftasonu kosusturmasi bitsin onu da göstereceğim sizlere...

Belki bu sali birlikte öreriz sizlerle...Bu arada ben bu modelden bir baska renkle bir tane daha basladim :)



Ben simdilik kaciyorum, hava gunesliyken kizimla biraz tadini cikaralim.
Yarjn gorusmek uzere 💖
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz