19 Mart, 2019

Victorian lattice square ve son 2 gun /21 gun kurali #19

Vee son iki gune giriyoruz...cok heyecanliyim 😁

Son zamanlarda ormekten en cok zevk aldigim projeler battaniye projeleri oldu. Uzun bir zamandir aralarda  baska seyler orsem de agirlikli olarak bebek battaniyesi oruyorum. Genelde siparislerimi de bebek battaniyesinden aliyorum. Ve hep bir sonraki projelerimi bebek battaniyesi modelleri arasindan seciyorum.


Ormekte oldugum kapli  battaniye siparis, onun disinda ormekte oldugum sanirim 4 ve ya 5 model daha var elimde. Bunlardan biri de " victorian lattice square" battaniye. Motifin orijinal adini yazdim ki Ravelry'de ve ya Pinterest'te arayip orijinaline ulasabilesiniz diye.
Bu battaniye/koltuk salini (ne olacagina tam karar veremedim de) Alize Cotton Gold batik ve 2.5 mm tig ile oruyorum. Belli bir rengim yok biraz karistiriyorum bir kac rengi. Merakla bekliyorum sonuc ne olacak diye.
Ben yine son anda yaziyorum bu yazimi ve sonunu nasil baglayacagimi bilmiyorum. Hep bunlar Instagram yuzunden biliyor musunuz! Bu konuya da deginecegim bir ara...
Neyse ben simdi size veda edeyim bugunluk, yarin gorusmek uzere...
Share:

1 yorum:

  1. aaa bizim son biten etkinliğimizin motifi bu.. bizde çok zevkle ördük valla sercan.. harika bir model çıkarmışlar ortaya.. her renkte bir başka güzel duruyor.. ♥

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz