10 Mart, 2019

Pazar Keyfi / 21 gun kuralı # 10

Pazar keyfi size ne ifade ediyor??
Benim için geç uyanmak, geç kahvaltı, mümkünse klasik ama bol malzemeli bir kahvaltı, plansız, programsız bir gün, hatta tüm gün miskinlik yapmak... Güzel bir pazar günü ne kadar az aktivite varsa o kadar iyi benim için :p

Bugün tam da bu tanıma uygun bir pazar geçirdim. Geç uyanmadım, geç kahvaltı yapmadım ama neredeyse tüm günü kah koltuğumda kah yatağa uzanarak miskinlikle geçirdim. Miskinlikten kastım, hiç bir şey yapmadan tüm günümü sadece kitap okumaya ayırdım. Harika bir gündü. Arada öğle yemeği, küçük atıştırmalıklar, kahve-çay keyfi ve akşam yemeği hazırlamak için ara verdim okumaya...Bunlar dışında aralıksız okudum.


Ne mi okudum??
Kardeşimin doğum günümde hediye ettiği harika bir Jane Austen kitabı olan "İkna" yı okudum, hatta bitirdim. Şimdi de Truman Capote' un "Bukalemunlar için Müzik" kitabına başladım. Niyetim bu günü kitap okuyarak bitirmek. 


Başucumda okunmayı bekleyen çok kitabım var. Ve onlar bitince alıp okuma sırasına koymayı istediğim daha bir çokları...

İzin verirseniz devam etmek istiyorum okumaya, yarın görüşürüz :)







Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz