05 Mart, 2019

Hayatin ta kendisi /21 gun kurali #5

Merhaba

Dünkü yazımda " daha erken yazacağım yazılarımı" demiştim ve derken kafamda plânlamıştım, akşamdan hazırlayacak, bir tek fotoğraflar için  ertesi günü güneş ışığını bekleyecek, fotoğrafları çekip yazıma ekleyecek ve yazımı saat 10:00 'dan once yayinlayacaktim. Plân buydu...

Ama ne oldu? Haftasonu şuursuzca yeşillerim mı yoksa dün akşam yemeğinde yediğim konserve balık mı emin değilim ama biri, planlarının sadece kafamda kalmasına neden oldu. 

Yemekten bir kaç saat sonra inanılmaz bir karin ağrısı başladı. Belki uyuyunca unuturum diyerek yattım. Ne yazık ki artarak devam etti. Ve dayanamadigim noktada kendimi banyayo attım. Sonrasını anlatmak istemiyorum. Çok çok kötüydü... Biraz rahatladım ama karin agrım sabaha kadar sürdü. Hatta şu an bile hafif hafif devam etmekte. 

Tabi bunların sonucu olarak hem günlük hayatım hem de kafamdaki planlar sekteye uğradı. 

Şimdiyse klavyenin basında oturmuş "  eee şimdi ne yazayım ne paylaşayım " diye düşünüyorum. Ve yazacak hicbir şey bulamıyorum...
Ve burada bitiriyorum yazımı, hem de Çok sevdiğim bir yazardan güzel bir alıntıyla...




Share:

2 yorum:

  1. bu gùn duydugum 2. gida sorunu. Neyseki bu kadarla atlatmışsın.
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz