09 Mart, 2019

Cumartesi yazıları/ 21 gün kuralı # 9




Yine bir cumartesi geldi. 

Kahvaltıdan sonra berjerime oturup keyif çayımı yudumlarken bugün neler yapacagimi düşündüm. Önce makinaya çamaşır atmam gerekiyor, malûm  bir haftanın okul kiyafetleri birikti. Daha makina bitmeden spor icin hazirlanmam ve cikmam gerekecek. Sporum yaklasik 1,5 saat sürüyor. Eve gel hazırlan tekrar cik. Eylül'ün okulu 14:00 bitiyor, onu alıp Kizilay'a gidilecek. Anne-kiz gunu yapacagiz, kitap alacagiz kendimize, belki dondurma yiyecegiz :) 

Bu arada evden çıkmadan bir kez daha makinayı çalıştırmali... Evin temizliği ise hafta içine bırakılmalı. 

Biz eve döndüğümüzde sanırım gün de bitmiş olur. Belki acele acele atistirmalik hazırlarım, hafif bir akşam yemeği için. Yorgunluktan hepimiz kendimizi bir köşeye atar kendimizce uğraşlara dalarız. Koltuklarimizda sızar, sürünerek yaltaklarımıza gideriz, erken de kalktık çünkü bugün. 

E gün böyle olunca örgü örmeye ya da sizlere örülecek yeni modeller açıklamaya firsatim olmaz. Olsa da benim gibi sizler de bir kosturmacanin icinde olacaginizdan okumaya firsat bulamayabilirsiniz. O yuzden ben de karar verdim, cumartesi-pazar  yazilarim örgü dışı şeyler olsun. Mesela kilo verme-tekrar alma-tekrar verme sürecimden bahsedebilirim.  Ya da çok daha farklı şeylerden...

Neyse bu da zamanla sekillenir/şekillenebilir. 

Şimdi her zaman ki gibi koşa koşa hazırlanıp evden çıkma vakti...

Görüşmek üzere 💖💖
Share:

1 yorum:

  1. ne güzel bir görsel o öyle
    canım resmen motivasyon oldun bende yazıyorum artık sana iyi eğlenceler ben sporu askıya aldım malesef hasta olacak gibiyim bogazım falan acıyor mola verdim mecburi ne zamandır tartılmıyorum da salı günü karnemi almaya gideceğim diyetisyene

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz