04 Mart, 2019

Cheche Şal Birleştirme / 21 gün kuralı # 4

Yeni bir haftadan merhaba, umarım haftanız güzel ve verimli geçer.
Yazılarımı biraz geç yazıyorum, aslında hedefim sabah saatlerinde mutlaka yayınlamış olmaktı ama ne yazık ki istediğim saati tutturamıyorum henüz. hafta sonu koşuşturmada kaynaklandı, umarım hafta içi daha erken saatlerde yayınlama şansım olur. 

Dün sizinle paylaştığım şalımın adı Cheche idi. Phildar dergilerinde yayınlanmış, ben Pinterest'te bulmuştum şemalarını. Bu gün de size nasıl birleştiriyorum, nasıl yerleştiriyorum onu yazacağım.

Motifin son sıralarındaki 3 zincirler iki motifin birbirine birleştiği yerler. Köşeler de kendi aralarında birleşiyor. Nasıl yaptığıma gelince ; 3 zincirlere ve ya köşelere geldiğimde bir zincir çekiyorum, sonra diğer motifin 3 zincirine sık iğne ile batıyorum, bir zincir çekip örmekte olduğum motifi trabzan yaparak örmeye devam ediyorum.





Motiflerin yerleştirilmesi için aşağıdaki şemayı kullanabilirsiniz. Motif sayınızı şalınızı ne kadar büyük istiyorsanız ona göre azaltıp artırabilirsiniz. Şema da tam motifler ve yarım motifler var, önce tüm tam motifleri bitirip yarım motifleri daha sonra eklemenizi tavsiye ederim. böylece şalın boyutlarını daha iyi ayarlayabilirsiniz.

Benim hala örülecek bir kaç motifim var, bitince sizlerle paylaşacağım şalımı.

Örmek isteyen herkese kolay gelsin, sorularınız olursa lütfen yazın...
Görüşmek üzere ❣


Share:

2 yorum:

  1. bu şalı il gördüğümde de çok beğenmiştim. deneyeceğim inşallah

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka dene gercekten hos oluyor

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz