07 Mart, 2019

Tbt ( throwback thursday) / 21 gün kuralı #7

Yaşasın bir haftayı doldurdum,yani yolun üçte biri  bitti... Buraya şöyle danseden, göbek atan bir ifade koyduğumu farzedin ki durumum bu :)

Yazımın basligi "tbt" yani throwback thursday, türkçeye çevirsem geri-dönüş perşembeci diyebiliriz. Özellikle Instagram'da çok kullanılan hatta bazılarında gördüğüm kadarıyla perşembe günleri dışında da başvurulan bir şey. Oysaki sadece perşembeye özgü bir şey, ha illa ki yapmak istiyorsunuz, sonraki t'yi kaldırın sadece #tb diyerek paylaşın, takiliyorum zira ben o detaya :p

Neyse ben de bugünkü yazımda #tbt hakkımı kullanacağım. Daha önce bildirdiğim battaniyelerimi paylaşacağım.













Çok severek ördügüm hatta daha da örmeyi düşündüğüm bir model. Nette " smitten retro granny square"  diye ararsanız çok rahat açıklamalarına ulaşabilirsiniz. Belki  ben de açıklarım bir ara nasıl ordunum... Ama şimdi hazırlanıp çıkmam lazım, hastalıktan ihmal ettiğim sporuma gitmeliyim. 


Görüşmek üzere  
Share:

6 yorum:

  1. Batteniyeler çok güzel, ıyı sporlar :)

    YanıtlaSil
  2. bu motif gerçekten çok cazip hem çok keyifle örülüyor hem duruşu çok şık bende bir ara diz battaniyesi örmüştüm bundan fikir verdin bende paylaşayım :))
    belki bende kazanırım yeniden yazma alışkanlığı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanimrim bu motif en cok orulenlerden biri. Bir oren doyamiyor bir daha bir daha oruyor

      Sil
  3. her renk yakışmış bu modele. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ❤ kesinlikle her renk ve her cesit ip yakisiyor bu modele 😉

      Sil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz