20 Mart, 2019

Anne-kiz gecesi /21 gun kurali #20

21 gun kuralinin mantigina gore bugun artik bloguma yazma aliskanligini kazanmis olmaliyim. Yarinsa yeni bir aliskanlik donemi basliyor olmali. Cok merak ediyorum gercekten ise yarayacak mi acaba?? Eger ise yararsa ben bu isin suyunu cikaririm. Artik edinmek istedigim her aliskanlik icin 21 gun canla basla cabalarim.

2 gundur Ankara'da bahar havasi var. Ben de iki gundur kendimi disarlara atiyorum. Az is az orgu bol aylaklik seklinde geciyor gunlerim. Bugun yine gunduz spor, spor sonrasi aylaklikla gecirdim gunumu. Aksam ise kizimla anne-kiz gecesi yapalim dedik. Esim de disarida olunca tam anne-kiz gecesi oldu. Kizimla yemegimizi yedik ve yakinlardaki bir avmdeki sinemaya gittik. Hava guzel olunca yuruyus mesafesindeki avmye yuruyerek gittik ve yuruyerek döndük. Yeni vizyona giren " Mucizeler parki" ni izledik kizimla. Cok sevdi kizim filmi, ben de oyle. Cikista biraz avmde dolastik sonra da parklarin icinden yuruye yuruye evimize döndük. Yorulan kizim erkenden uyudu. Ben ise bir fincan ihlamur-adacayi esliginde orgu oruyorum.

Sanirim buna huzur deniliyor...

Herkese huzur diliyorum ❤

Share:

2 yorum:

  1. merhaba sercan hanım, nasılsınız?

    YanıtlaSil
  2. Ücretsiz Görüntülü Chat Sex Chat kameralı Chat Random video chat Uygulaması.https://www.gevezeyeri.com/

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz