13 Mart, 2019

Devam etmekte olan işler/ 21 gün kuralı #13

Dün akşam başlayan yağmur sabah uyandığımda devam ediyordu. Tüm gün nerdeyse hava hep kapalıydı, oldukça da soğuk. 

Iki gecedir çok geç uyuyorum, geç yatmıyorum ama bir türlü dalamıyorum, geç uyuyorum. Sabah geç kalkma luksum yok ne yazık ki, en geç 08:00 da uyanmak zorundayım. Eylül'ü hazırlayıp okula bırakmam gerek. Ben de bazen böyle uyku açıklarını okul dönüşü tekrar yatağa girerek telafi etmeye çalışıyorum. Hele de hava böyleyse. Bugün de öyle yaptım. Saati 11:00 a kurup yattım. 11:00 da alarm çalınca uyandım, ilacımı içtim, kahvaltı yapmadan hazırlanıp spora gittim. 

Telef oldum geldim. Spor sonrası markete uğradım, eve gelir gelmez onları yerleştirip saçlarımı boyadım:p  Boyanın süresini beklerken öğle yemeğimi hazırladım. Sonra duş, yemek biraz ütü derken iyice telef oldum. Yine örgü örmeye vakit bulamadım, az önce alabildim elime örgümü. 

Bir süre düşündüm ne örsem bu akşam diye... Bir sürü örtmekte olduğum proje var, ve de siparislerim. Biri yarilanmis durumda, birine henüz başlamadım. Başlamam gerek artık ama bu akşam elim gitmiyor ona.

Elimde sanırım üç ve ya dört tane bebek battaniyesi var örtmekte olduğum. Onlar dışında fi tarihinde basladigim bir paspas, bir sal, bir kaç da ne idüğü belirsiz heran söküp başka bir şey olabilecek bir kaç proje...

Bir de Eylül'ün siparisleri; unicorn örülecek tez zamanda !!

Düşündüm düşündüm ve Bohemian Oasis battaniyede  karar kıldım. Dün akşam birleştirmeleri bitirdim şimdi kenarını gidiyorum. Isımdan çok memnun değilim ama renkler çok güzel oldu gibi. Bu battaniye yi başka bir iple yine örmek isterim. Hatta tam bu noktada aklıma bir seçenek de geldi gibi :)






Bu akşam bu battaniyenin kenarlarını da bitirip şu örülmesi gereken yarim işlere dönmeli, hatta siparişler tamamlanmali...

Ya da herşeyi bir kenara bırakıp yeni bir şeye mı başlasam ki ????



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz