04 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-1

"Aman bu ne  hız!",  diyeceksiniz, bir güne 2 yazı (2 mi acaba??) ...Özlemiş miyim yoksa ben bloguma yazmayı?? Çok mu şey biriktirmişim yoksa :))

Yok biriktirmekten değil yazılarımın sebebi...Malum Anneler günü yaklaşıyor, Hanımelim'de bir fikir attım ortaya, sonra ufak tefek değişikliklerle fikir, bloguma mal oldu. Anneler günü için bir çiçek buketi yapalım dedim, sonra haydi, Anneler gününe olmasın sadece, ben sizlere çiçeklerin nasıl yapıldığını anlatayım, sizler dilediğiniz yerde kullanına döndü fikir. Son hali ise, Nisan çiçekleri olsun adı, hergüne bir çiçek yapılışı anlatayım oldu, ama Eylüşüm saolsun ilk 4 günün çiçeklerini eklememe fırsat vermedi.

Ben hemen sizlere bir terslik olmazsa tüm ay boyunca sürecek olan Nisan Çiçekleri etkinliğimin ilk çiçeğini anlatıyorum...

Tabi ki ilk çiçeğim gözdem olan papatya !


Yapılabilecek en kolay model bence, hemen başlayalım :

Malzemeler:

Beyaz yün
Sarı yün
3 mm tığ

Ben yün olarak etkinlikten kalan Nako Bonbon Lüks kullanıyorum.

1. sıra: 6. zincir çekin, sık iğne ile birleştirip bir halka yapın
2. sıra: 1 zincir çekin ve halkanın içine 11 tane sık iğne yapın. İlk zincirle birleştirin, toplam 12 sık iğneniz olacak (ilk zinciri 1 sık iğne sayıyoruz)
3. sıra: 11 zincir çekin bir sonraki sık iğnenin tepesine batın. 11 zincir çekin bir sonraki sık iğnenin tepesine batın. Bu şekilde toplam 12 yaprak olacak şekilde sıra sonuna kadar örün.

Ve papatyanız bitti !
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz