29 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-29

Çoook heyecanlıyım! En uzun soluklu projemin sondan bir önceki günündeyim!!! 

Yok valla yazamıyorum, aklıma gelmiyor bir şeyler. Ben hemen geçeyim çiçeğime :))



Bu bir gül :)) Pek benzetemeyebilrisiniz, ama vallahi bir gül :) Bana değişik geldi yapılışı sizinle paylaşmak istedim.

Bu arada bu proje sırasında bir çok farklı gül yapılışı buldum, fırsat buldukça onları da sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Bu gülümüz netten değil ama, geçen gün Anchor Butik dergisi almıştım orada gördüm. Dediğim gibi yapılışı farklı geldi paylaşmak istedim. Farkı bu gülün yaprakları dıştan içe doğru yapılıyor, en son yapacağınız kat gülün en içteki yaprakları olacak.

Bu gül için 10 zincir çekip bir halka oluşturun. 
1. sıra: Halkanın içine aralarına 6 zincir çekerek 6 tane 2li trabzan yapın. Toplam 6 yaprak için 6 boşluk oluşturmuş oldunuz. 
2. sıra: Her bir boşluğa, bir sık iğne, 1 tane yarım 2li trabzan, 2 tane 2li trabzan, 5 tane 3lü trabzan ( tığın başını 2 defa dola, 3 seferde çık), 2 tane 2li trabzan, 1 tane yarım 2li trabzan, 1 sık iğne yapın. 
3. sıra: Sonraki sıraların boşluklarını bir önceki sıranın trabzan ayaklarını ( ilk yaptığınız boşluklar için kullandığınız)  kullanarak yine 6 zincir çekerek yapın. Burada dikkat etmeniz gereken şey her katta boşluk sayısını bir azaltacak olmanız. Yani önce 6 yaprak, sonra 5, sonra 4 yaprak olacak. Eksiltme yerlerini her sırada değiştirin. Boşluklara çiçek yaprağı için hep aynı şekilde doldurma yapılacak.

Gülün kat sayısı artırara daha büyük güller elde edebilrisiniz. Bunun için sırasıyla, 6 yaprak, 6 yaprak, 5 yaprak, 4 yaprak, 3 yaprak şeklinde çalışın.

Veee son  bir çiçeğimiz kaldı!!!!
Share:

1 yorum:

  1. This allow for the walkers of any bodyweight to have
    a maximum pleasure throughout their cardio-vascular workout.


    Review my site: best adjustable dumbbells

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz