24 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-24

Bu çiçeğe ben bayıldım, biraz işi çok, renk renk olduğu için devamlı ip değiştiriyorsunuz felan ama o kadar renkli ki, insanın yaptıkça yapası geliyor.

Yine süper bir anlatım, adım adım resimlenmiş, bense sadece size çevirisini yapıyorum.




4 zincir çekin, bir halka oluşturun.
1. sıra: 3 zincir çekin, halkanın içine 11 tane 2li trabzan yapın.
2. sıra:Yeni  bir renge geçin, 2 zincir çekin, alt sıranın 2 trabzanı arasına bir sık iğne yapın,bu sırada sık iğneler trabzanların tepesine değil, 2 trabzanın arasına yapılacak. Her bir  sık iğne arasına bir zincir çekilecek.
3. sıra: Yeni bir renge geçin, 4 zincir çekin, yandaki sık iğnenin tepesine 4 tane 3lü trabzan yapın (tığa 2 defa ip dolayın, 3 defa da çıkın), 4 zincir çekin bir sonraki sık iğnenin tepeisne batın. 4 zincir çekin bir sonraki sık iğnenin tepesine 4 tane 3lü trabzan yapın, 4 zincir eçkin bir sonraki sık iğnenin tepesine batın. bu şekilde, 6 yaprak yapın.
4. sıra:Ellebel'in sitesindeki resimlerden birincisine bakın, 1 sık iğne yapın, ama çok sıkı bir sık iğne olmasın. 4 zincirin üzerine 3 tane sık iğne yapın, 3lü trabzanların üzerine birer tane sık iğne yapın, yine 4 zincir üzerine 3 tane sık iğne yapın ve yine araya sık olmayan bir sık iğne yapın araya. Bu şekilde tüm yaprakları tamamlayın.
5. sıra:Yeni bir renge geçin, ve çiçeğin tam ortasına zincir işi yapın.

Ve bir çiçeğimiz daha bitti...geriye kaldı 6 gün 6 çiçek!
Share:

1 yorum:

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz