06 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-6

Nisan çiçekleri projesi süper oldu gibi, nette dolan dolan başım dönüyor hergün :)) Yapılacak bir çok model var. Değişik şeyler denemeye çalışıyorum ama öncelik yine de en çok beni cezbedenlerin oluyor. Sizler için bugün kolay ama rengarenk, cıvıl cıvıl bir model seçtim.

Model Ravelry'den, Bloomin' Daisies, modelin sahibi Moxie Tonic Crochet. Ben sizler için Türkçe'ye çevirdim.

Yünüm Bonbon Lüks, tığım 3 mm.

İlk rengimizle 4 zincir çekerek başlıyoruz, sık iğne ile birleştirip bir halka yapıyoruz.

1. sıra: 3 zincir çekiyoruz (bu ilk 2li trabzanımız olacak), halkanın içine 13 tane daha 2li trabzan yapıyoruz (toplam 14  2li trabzan olacak).




2. sıra: Bir başka renge geçiyoruz, 1 zincir çekiyoruz, ilk 2li trabzanın tepesine bir sık iğne yapıyoruz. Sonraki 2li trabzanın tepesine 2 tane sık iğne yapıyoruz. Sonrakine 1, sonrakine 2 olacak şekilde sıra sonuna kadar devam ediyoruz. Toplam 21 sık iğnemiz olacak.


3. sıra: Bir başka renge geçiyoruz, 1 zincir çekiyoruz, 1 ve 2. sık iğnenin tepesine birer sık iğne yapıyoruz. Sonraki sık iğnenin tepesine 2 tane sık iğne yapıyoruz. Sonraki 2 sık iğneye birer, sonrakine 2 olacakşekilde sıra sonuna kadar devam ediyoruz. Toplam 28 sık iğnemiz olacak.


4. sıra: Son rengimize geçiyoruz, 2 zincir çekiyoruz, aynı yere bir 2li trabzan yapıyoruz, sonraki sık 2 sık iğnenin tepesine birer tane 2li trabzan yapıyoruz, sonraki sık iğneye bir 2 li trabzan yapıp (toplam 4 adet 2li trabzan olacak), 2 zincir çekiyoruz. Sonraki sık iğneye batıyoruz, aynı yere bir tane 2li trabzan yapıyoruz. Sonraki sık iğnelere birer tane 2li trabzan yapıp yine 4 trabzana tamamlıyoruz. 2 zincir çekip sonraki sık iğneye batıyoruz. Bu şekilde sıra sonuna kadar örüyoruz,  ve çiçeğimizi bitiriyoruz.

Ben dayanamadım 2 tane ördüm :))








Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz