15 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-15

Bugün ayın 15i, ayın yarısı bitti. Geriye 15 çiçeğimiz kaldı.Umarım sonlara doğru sıkışmam hangi modeli yapsam diye.

Bugün sizinle çok cici bir modeli paylaşacağım. Bu model bana nergisleri hatırlattı, ben de açık sarı ve koyu sarıyla örerek nergis havası vermeye çalıştım.


Bu modelin şeması var, sizinle şemayı paylaşacağım ve sıra sıra anlatmaya çalışacağım şemayı.





Bu modelin başlangıcında da sihirli halkayı kullanacağız. Göbek rengimizle Sihirli halkanın içine 3 zincir çekip bir adet yarım 2li trabzan yapın. Bir zincir çekin bir tane daha yarım 2li trabzan yapın. Bir zincir, bir yarım 2li trabzan olacak şekilde toplam 5 tane yarım 2li trabzan yapın.




2. sırada; 2 zincir çekip herbir trabzanın arasındaki zincire bir tane, bir tane de yarım 2li trabzanların tepesine olmak üzere toplam 11 tane yarım 2li trabzan yapın. 3. sırada herbir trabzanın tepesine sık iğne-bir zincir- bir yarım 2li trabzan-sık iğne yapın. Çiçeğimizin göbeği bitti.

Gelelim yapraklarına. 2. rengimizi, ilk sıradaki yarım 2li trabzanların herhangi birinin arkasından sık iğne bağlayın, 5 zincir çekin sonraki yarım 2li trabzana bağlayın. Bu şekilde toplam 6 yaprak için 5 er zincir çekin.

Her bir yaprak için 5 zincirin içine, bir sık iğne, bir yarım 2li trabzan, 2 tane 2li trabzan, 2 tane 3lü trabzan yapın, 2 zincir çekin, 2 tane 3lü trabzan, 2 tane 2li trabzan, bir yarım 2li trabzan, bir sık iğne yapın. 6 yaprağı tamamladığınız da çiçeğimiz bitmiş olacak.

Kolay gelsin !
Share:

2 yorum:

  1. merhaba sercan hanim masallah ciceklerinize tam gaz devam ediyorsunuz bende elimdeki islerimi tamamlar tamamlamaz bu hos ciceklerden yapmayi planliyorum.ben yeni bir blogger im.(ebrucahobi.blogspot.com) ve sizin blogunuzu blogumda (nasil tabir edilir bilmiyorum ama) izlemek,takip etmek istiyorum ama nasil yapacagimi bilemedim.eger yardimci olursaniz sevinirim.saglicakla kalin..

    YanıtlaSil
  2. elimden geldiğince yeni çiçekler eklemeye çalışıyorum..ALlah izin verirse ay sonuna kadar hergün bir tane girmeyi düşünüyorum.

    ebru hanım, gadgetlar var, tasarım sayfasında, oradan benimkisi ve bir çok blogda gördüğünüz, arşiv, takip ettiğinz bloglar, blog arkadaşlarınız vb. şeyleri ekleyebirlisiniz. yapamazsanız sizin için ben yapabilirim...

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz