16 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-16

Herkese merhaba, ayın yarısını geçtim, çiçeklere devam.
Ben hergün yeni çiçek ekleyip baharın gelişine sevinirken Ankara'da hava yine kışa döndü :( Haftasonu güzeldi hava, dışarı çıktık. Ama dün akşam birden bozdu, yağmur başladı. Bugün nerdeyse tüm gün sağanak yağdı. Oldukça da serin hava, kombi en düşük de olsa da yanıyor.

Havalara inat biz çiçeklerimize devam edelim.


Bu çiçeğin yapılışını Pinterest'ten buldum. Bu arada Pinterest'i sıkı bir şekilde takip ediyorum, harika bir yer :) Neyse çiçeğin yapılışı anlatılmış ama sayılar felan yok, ben de resimlerden anladığım kadarıyla yaptım. Buyrun siz de benimle yapın.





Ben ilk önce 6 zincir çektim, içine 12 tane sık iğne yaptım. Sonraki sırada 3 zincir çekip bir ilmek atlayarak sonraki ilmeğe sık iğne ile batıp toplam 6 tane yaprak yeri yaptım.
Sonraki sırada bu 3 zincirin içine bir sık iğne 2 zincir, 5 tane 2li trabzan, 2 zincir bir sık iğne yaptım ve 6 yaprağı tamamladım. Sonra 2 renge geçtim. 2. renk ile, bir sık iğne, 2 zincir, bir önceki sırada atladığım sık iğnenin içine 4 tane 2li trabzan yaptım. 2 zincir çektim, bir sonraki ilmeğe (bir önceki sıranın 3 zinciri bağladığım sık iğneye) sık iğne yaptım.Bu şekilde toplam 6 yaprak ördüm.

Bu çiçeğin yanında bir de yaprağımız var, yaprak için 9 zincir çektim, tığdan 2. zincire bir sık iğne yaptım, sonra sırayla, 1 tane yarım 2li trabzan, 1 tane 2li trabzan, 4 tane 3lü trabzan, bir 2li trabzan, bir sık iğne yapıp zincirin diğer tarafına geçtim.Aynı şeyleri o taraf için de tekrarladım ve ilk sık iğneye sık iğne ile birleştirdim.

Çiçek pek bi cici oldu, resimdeki gibi renk renk yapıp bir yerlerde kullanmak gerek.

Yapacak herkese kolay gelsin !



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz