09 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-9

Size bugün hayli zahmetli bir çiçek anlatacağım. Daha doğrusu yine anlatımından yararlandığım bloga yönlendireceğim, adım adım resimli açıklamalarından yararlanmanız için ve ben sizlere Türlçe açıklamasını yazacağım.

Bu modeller sayesinde ben Portekizce, İspanyolca , Japonca vb. bir çok dili örgü bazında öğrenmiş olacağım bu gidişle :))

Bu blogu bulduğuma ben çok memnun oldum, bu çiçek dışınd adaha bir çok farklı çiçek modelini buradan aldım, anlatımları harika. Dil bilmek gerekiyor onu da bir şekilde hallediyorum.

Çiçeğimizin anlatımı için lütfen Aminaath'ın blogunu ziyeret ediniz.

Hemen ben simultane çeviri yapayım size :))

6. zincir çekerek başlıyoruz, bir halka yapıyoruz.

1. sıra: 3 zincir çekip 3 tane 2li trabzan yapıyoruz, tekrar 3 zincir çekip sık iğne ile halkaya batıyoruz. Bu şekilde 3 yaprak yapıyoruz.
2. sıra: 7 zincir çekip ilk yaprakalrın arkasından sık iğne ile 3 tane yaprak yapıyoruz.
3. sıra:7 zincirin içine bir sık iğne 7 tane 2li trabzan bir sık iğne yaparak 3 yaprağı da tamamlıyoruz.
4. sıra: Bu sırada da yaprak yapıyoruz, zincir çekip sık iğne ile 2. sıra yaprağın arkasından bağlayarak yine 3 yaprak yapıyoruz.
5. sıra: Bu sırada yaprak sayımız artacak. Sık iğne yaparka başlıyor, zincirin içien 8 tane 2li trabzan yapıyoruz. Sık iğne ile yine aynı zincire batıyor, 8 tane daha 2li trabzan yapıyoruz.Böylece yaprak sayımız 6 ya çıkıyor.
6. sıra: Bundan sonra 6 yaprka oluşturacak şekilde devam ediyoruz.8 zincir çekip he rbir yaprağın ortasındaki sık iğnelere batarak 6 yaprağı tamamlıyoruz.
7. sıra:8 zincirin içine bir sık iğne, 10 tane 2li trabzan, bir sık iğne yapıyoruz. 6 yaprağı tamamlıyoruz.
8. sıra:10 zincir bir sık iğne yaparak 6 yaprağı tamamlıyoruz
9. sıra: Her bir yaprağın içine bir sık iğne, 12 tane 2li trabzan,sık iğne  şeklinde 6 yaprağı tamamlıyoruz.
10. sıra:12 zincir çekerek 6 yaprak yapıyoruz.
11. sıra: Her bir yaprağın içine sık iğne 14 tane 2li trabzan , bir sık iğne yapıyoruz.
12. sıra: 12 zincir çekerek 6 yaprak yapıyoruz.
13. sıra: Her bir yaprağın içine bir sık iğne 16 tane 2li trabzan, bir sık iğne yapıyoruz.

Böylece 7 yapraklı çiçeğimizi tamamlıyoruz.



Share:

1 yorum:

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz