08 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-8

Herkese merhaba, bugün biraz geç kaldım yazım için. Hemen yazımı yazayım istiyorum zira yapılacak bir dolu harika model beni bekliyor :))



Bu çiçeği size adım adım anlatmayacağım, sizi nasıl yapılacağını öğrendiğim bloga yönlendireceğim. Resimlerle adım adım anlatılmış nasıl yapılacağı. Sadece blog dili İngilizce ben sizlere adımları, Türkçe anlatacağım.

Çiçeğimizin adı "Yıldız Çiçeği" , anlatımı için lütfen Pinkfluffywarrior'un blogunu ziyaret edin.

Çiçeğe için 4 zincir atarak başlıyoruz.Sık iğne ile bir halka yapıyoruz.
1. sıra:Halkanın içine 12 tane sık iğne yapın.
2. sıra: 4 zincir çekin, bir sık iğne atlayıp sık iğne ile batın, bu şekilde 4 er zincir çekerek toplam 6 tane yaprak yapın
3. sıra: her bir yaprağın içine 6 yarım 2li trabzan ( 2li trabzan gibi başını bir kez dolayarak batıyor ama bir defada çıkıyoruz) 3 zincir 6 yarım 2li trabzana yaparak doldurun. 6 yarım trabzandna sonra sık iğne ile bir sonraki yaprağa geçin. Bu şekilde sıra sonuna kadar devam edin.




Çiçeğimiz bu kadar, ben dayanamadım bir tane de açık pembe ördüm...Daha da öresim var gibi :))
Share:

2 yorum:

  1. sercan ben bu ay motifleri sana göndereceğim renk sıralamasını yazabilir misin canım komşumun ve benim motiflerimin sıralamasını yazarsan örelim bu ay benim motifler bitti yalnız komşumun bir kaç motifi kaldı onada kızıyla torunu geldi o nedenle geçikti biraz ama olmadı ben alıp öreceğim cumaya göndereceğim inşallah motifleri

    YanıtlaSil
  2. canım mail atmıştım ama burdna d ayazayım, komşun lakthesise gönderiyor kodlar aşağıda..
    1- 98297 Kahve
    2- 98212 Turuncu
    3- 98235 Yeşil
    4- 98263 Mavi

    sen bana gönderiyorsun
    98293
    98296
    98292
    98297

    YanıtlaSil

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz