05 Nisan, 2013

Nisan Çiçekleri-5

5. günün çiçeği "Gül"...Nette dolaşırsanız bir çok gül açıklaması görürsünüz, kimisi çok basit kimisi biraz uğraştırıcı ama hepsi de birbirinden güzel. Ben en çok bu modeli beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim. 

Yapılışı ile ilgili farklılıklar var bu modelde de, ben biraz hepsini karıştırarak yaptım gibi bu modeli.

Yine Bonbon Lüks, yine 3 mm tığ kullanıyoruz.

60 zincir atarak başlayın.
1. sıra:Sıra sonunda geri dönün, 6 zincir sonraya bir 2 li trabzan yapın. 3 zincir çekin, bir zincir atlayın, 2li trabzan yapın. Sıra sonuna kadar bu şekilde birer zincir atlayıp, bir sonraki zincire 2li trabzan yaparak (aralarda 3 er zincir çekmeyi unutmayın) devam edin.




2. sıra:Sıra sonunda 3 zincir çekin ve geri dönün, 3 zincir boşluğuna 1 tane 2li trabzan yapın, 3 zincir çekin, aynı boşluğa 2 tane 2 li trabzan yapın, 1 zincir çekin, sonraki 3 zincir boşluğuna 2 tane 2 li trabzan yapın, 3 zincir çekin yine aynı boşluğa 2 tane 2li trabzan yapın, bir zincir çekin sonrkai boşluğa geçin. Sıra sonuna kadar 3 zincir boşluklarına 2 tane 2li trabzan-3zincir- 2 tane 2li trabzan yaparak devam edin. Aralarda 1 er zincir çekin.


3. sıra: 3 zincir çekin, geri dönün, 3 zincir boşluğuna 7 tane 2li trabzan yapın.  Bir zincir boşluğuna sık iğne yapın. Bu şekilde tüm 3 zincir boşluklarına 7şer 2li trabzan yaparak ve aralarda bir zincir boşluklarına sık iğne yaparak sıra sonuna kadar devam edin.


3. sırayı ördükten sonra ipinizi biraz uzunca olacak şekilde koparın. İpi iğneye takın ve ördüğünüz parçayı içe doğru kıvırın, sonra da ipliğinizle sabitleyin.



 


Benim ördüğüm gül kırmızı :)) Size hem üstten hem de yandan birer resmini çektim...Ben bu gülü yapmayı çoook sevdim, gerisi gelecek gibi :)



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Gmail hesabı olmayan ziyaretçiler yorum bırakmak için lütfen Adı/Url seçeneğini seçiniz